Movie shorts: Deadpool 2 & Like Father #FSOM Review - Fifty Shades of Men

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

zaterdag 11 augustus 2018

Movie shorts: Deadpool 2 & Like Father #FSOM Review

In movie shorts ga ik in het kort in op  een aantal films die ik recentelijk heb gezien. Deze keer passeren Deadpool 2 en de Netflix film Like Father de revue. De moeite waard? Toppers? Must see? Of zijn het toch films die ze beter niet hadden kunnen maken en die je gewoon lekker links moet laten liggen? Read all about it in deze versie van Movie Shorts!

Deadpool 2

Afbeeldingsresultaat voor deadpool 2

De vuilgebekte super"held" is terug is een nieuwe film! De eerste film was de eerste "heldenfilm" die geschikt was bevonden voor 16 jaar en ouder. Dit leverde niet alleen een brute actiefilm op maar ook en schunnige comedy. Deadpool 2 zou alles grootser aanpakken dan de eerste. Een bioscoopbezoekje bleef uit maar nu iTunes uitkomst biedt heb ik hem dan toch eindelijk gezien.

Daar was ik dan stiekem toch ook wel blij om. Deze film is inderdaad een Deadpool film. De nodige grappen en grollen, nog steeds genoeg bloed en toffe actie. Er heerst echter wel een heel erg deja-vu wat betreft de grappen. Sommige grappen komen echter wel weer goed uit de verf waardoor ik wel harder heb gelachen om deze film dan de gemiddelde comedy van tegenwoordig. Helaas is het verhaal net te serieus om serieus te nemen en daardoor niet erg interessant. Al met al viel deze film mij toch tegen. Of dit nu komt door mijn hoge verwachtingen of omdat de film gewoon wat miste weet ik niet zeker maar wil je Deadpool zien dan kun je toch beter het eerste deel kijken. In my humble opinion natuurlijk.

#FSOM cijfer: 6.5

Like Father

Afbeeldingsresultaat voor like father netflix banner

Na het zien van de trailer van Like Father was ik toch wel geinteresseerd. Meisje gaat trouwen maar dan stiekem toch niet, vader komt terug in het leven na jaren afwezigheid op diezelfde bruiloft. Vader en dochter gaan het verdriet om verschillende redenen wegdrinken en besluiten in beschonken toestand samen de huwelijksreiscruise te doen die het getrouwde stel zou gaan doen. Dat is in het kort ongeveer het verhaal.

Deze film is een echte feel-good film. Een verhaal met ups en downs en weer ups en downs, een romance, een lach en een traan. En uiteindelijk het hart op de juiste plek. Ik ken Kristen Bell en en Kelsey Grammer zetten twee karakters neer die geloofwaardig genoeg zijn om je te kunnen inleven in hun verhaal. Een leuke film voor de warme avond of voor een regenachtige zondagmiddag.

#FSOM cijfer: 6.5

Join us

Lijkt het je wel wat om zelf ook eens zulke shorts te schrijven? Vul dan snel het contactformulier in en neem contact met ons op!